teisipäev, oktoober 09, 2007

Mul on kive vaja, selliseid parajaid, soovitavalt ümaraid. Ma pean ilmselt vargile minema kuskile. Mäletan, et kunagi sai põldude pealt neid kattelooride kinnitamiseks kokku korjatud ja oli neid terve traktori kärutäis. Aga need elavad vist kuskil oma elu, sest sealt hunnikust, kus nad olema oleks pidanud, oli neid umbes tükki 10, millest enam vähem esteetilised olid pooled. Tekib küsimus, kas kividel on jalad või veerevad nad lihtsalt vaikselt teadmata suunas ära? Istutasin paar kadakat ja multshisin nende ümbert ära, aga mulle on sellest vähe. Tahan veel selliseid. Tähendab, peenar läheb suuremaks ja kive on veel rohkem vaja.

Tarmo ehitas pühapäeval meile ajutise kuuri. Ma arvan, et kui oleks vundamendi poste viitsinud valada ja paari jämedamat prussi kasutanud, siis oleks u 2 päevaga päris kuuri saanud (katuseks oleks võinud ikka seesama present jääda), aga see ajutine ajab praegu asja ära küll.

Muide, uute aknede kiledel olevat teksti '3 months max' tasuks teinekord tõsiselt võtta. See ei ole sinna niisama ruumitäiteks trükitud. No tegelikult oleks võinud kirjutada midagi sellist - 'eemaldada see kile enne 3 kuu möödumist, sest muidu te kulutate kohutavalt palju aega ja kraabite oma küüned tagurpidi, aga päris maha te seda ikka ei saa. See ei loe, et teil on aknapaled krohvimata vm, sest uskuge mind, see krohv tuleb palju kergemini maha, kui see krdi kile. Nii et olge mõistlik ja eemaldage see kile enam-vähem kohe, kui olete akna ette pannud. Tegelt ka, see ei ole nali '

Arvate, et on normaalne osta augusti alguses diivan ja oktoobri kuus ikka veel põrandal istuda? Umbes sama normaalne kui 6 nädalat laenatud autoga sõita, aga see on ka täiesti mõistetav, et Saksamaalt ei ole lihtne volkswagenit leida. Neid lihtsalt pole seal. Ega see mingi saksa auto pole....
Praegu olen ma mõõdukalt närvis, järgmine nädal hakkan juba ropendama.

Kommentaare ei ole: