teisipäev, september 24, 2013

Nälga ei jää

Ma ei pea metsa puuke toitma minema, mul kasvavad seened ilusti hoovis kaskede all. Mitu purk i juba istuvad marinaadis


See kõik muidugi kahvatub siin teisepoole viimase aja saavutuste kõrval. Elukas oli üle 70cm-i pikk ja jõgi meil siin ongi enam vähem selline, et kui see ennast risti keeraks, siis ta oleks tamm. Ma muidugi liialdan, aga ühesõnaga väike jõgi on. Aga naeratus on suur



No ja siis ta tegi laua, puidust ja sellise ilusa. Meil on nii vähe puidust ilusaid asju, sest meil on kõik laminaat/plastikust, sest meil ei olnud aega siin jamada ja raha ka palju ei raatsinud kulutada ja kannatust mitte üks raas. Nüüd on aega ja on kannatust, raha on aga veel vähem või on lihtsalt kulutused suuremad, igal juhul on see koguaeg otsas. Aga see 10 eurot, mis selle laua alla panna tuli, oli olemas. Oleks läinud 14, aga ma olen lihtsalt nii võluv, et mulle tehakse allahindlust ka siis kui ma seda isegi ei küsi mitte.


Kommentaare ei ole: