teisipäev, detsember 31, 2013

Mille järgi tunneb ära tõelise tervisesportlase?Vastus: enne ei lõpeta kui veri ninast väljas. Ega ma siis ka ei lõpetanud tegelikult, ma olin alles poole peal ju :D. Kappasin edasi, verine paberinutsakas ninast välja lehvimas. Aga nägu oli naerul. Sest täna oli tegelikult üle pika aja hea päev. Sest hea oli olla. Sest ma ei olnud väsinud. Issand kui kopp mul on ees sellest, et ma olen koguaeg väsinud. Ma tõusen hommikul kell 9 ja ma olen kohe väsinud. See ei ole hommikune uimasus, sest see ei lähegi üle. Ei õues, ei toas, ei istutes, ei tegutsedes ja ka mitte magades. Või peaks rääkima mineviku vormis, sest täna oli tõesti hea. Äkki ma olin vahepeal haige. Mul läks apteegis 30euri, ju siis. Äkki on homme ka hea päev. Noh selline, endine.

 Aa ja seda ka, et poiss on :)

Aa ja seda ka, et ma nutsin eile peatäie, sest ma arvasin, et mul on venitusarmid juba kõhul. Õnneks ei ole. Õnneks olid mingid riide muljumisjäljed, aga nägid välja nagu oleks ja ma ei suutnud uskuda, et see minuga nüüd juhtus. Tarmo muidugi irvitas mu üle. Aga ma hakkan järgmine kord jälle nutma, kui ma neid nägema peaks, ma luban. Sest kuskil on piir, minu vigade limiit on täis, rohkem pole vaja, aitäh.

Kommentaare ei ole: