esmaspäev, veebruar 15, 2016

ma ei oska seda muudmoodi kirja panna kui lihtsalt, aga kirja see peab saama, sest meelde peab see jääma. Visuaalse materjaliga läks suhteliselt kehvasti. Nagu alati.

läks vist hästi, oli vist tore. Reede, laupäev, pyhapäev.  Unitsuste kingitus, suurepärane pidu koos s6prade ja perega ning veepark panemaks nadalavahetusele  punkti. Kuulsin korduvalt, parim päev mu elus, parim synnipäev, parim kingitus.

Ma kyll ei tahtnud ennast yldse mainida, sest ei pea ju alati ka seda tähelepanu siin r66vima, aga ma voin endale  pai teha, sest ma yletasin ennast, olin selline nagu tavaliselt pole ja viitsisin teha seda, mida tavaliselt mitte. Parast oli kergelt pressitud sidruni tunne, niiet teist vaatust ei suutnud enam ideaalsena läbi viia, kuid see ei oma mingit tähtsust. Järgmine kord olen jälle targem.

Kommentaare ei ole: