neljapäev, juuni 09, 2016

1 aasta


Teema seeriast "positiivne mõtlemine". Tuld enesehaletsusele ja maha tegemisele. Progress. Loodetavasti areneb vaim järgi, sest see on ju see, mis tegelikult on oluline. Tasakaal mõtlemises ja rahu hinges. Põhjus tagajärg on mul endiselt sassis nagu alati. 

Ma olen ise ka päris üllatunud. 59.xxx Ma olin lapsena raskem. Võiks ju vaim rahul olla.

Ma käisin eile poes, sest reaalselt palja p-ga ringi käimine tüütas ära. Ma olen alati kadestanud neid, kes saavad võtta allahindluste ajal neid imelikke viimaseid numbreid mega soodsalt. Kunagi pole seal mingit keskmist numbrit. Noh, kes sai eile viimase paari pisikesi teksaseid veel pisem hinna eest? Nagu reaalselt, tavaline lõuna maksab ka rohkem kui need püksid Kui see ei ole õnn, siis ma ei tea mis üldse on.

(ja jah, lapsed ja niidetud muru lõhn ja hommikune linnulaul ja edukus tööl s ja kastetud põllud....ja pisikesed teksad. See viimane on niikuinii ajutine, las ma siis naudin seda nagu see oleks päriselt oluline ja unustame fakti, et oluline oli hoopis muu ja läbikukkumine nagu väheke kõrvetab hinge ja mida sa jooksed siin hommikul vara kui endal on kõik tegemata ja .......nii ta jälle läheb, vaikselt alla ) 



Kommentaare ei ole: