kolmapäev, detsember 27, 2017

Kas hakata üldse heietama. Et oli nagu ikka. Potitäis mett tõrvatilgaga.

Aga räägime ainult meest, teoreetiliselt ju võib sellist mängu mängida, et tilk ei riku potti

Ma võtsin vabalt, päris vabalt. Kõike jõudsin. Hommikul jõukasse ja siis lastega mänguväljakule päriselt mängima. See on päris tore kui sa päriselt mängid kaasa, et kass on vaja puuotsast alla tuua ja maja on vaja ära kustutada ja veoautoga metsa kuuse järele sõita, mööda käänulist teed. Ma tavaliselt ei saa sellega hakkama, sest mõte ei lülitu ümber ja midagi on ikka tegemata. Seekord oli tehtud-tehtud ja aega ju oli,  sest süüa polnud ka vaja eriti teha, sest kõigile meeldib natuke ülepingutada. Mis on küll omamoodi hea, aga piinlik on ka, aga no veel rohkem sööki poleks ka kuskile enam mahtunud. Sellepärast ma ei teinudki, milleks koertele kartuleid koorida ja verivorsti küpsetada. Nad söövad ju koorega ja toorelt ka. Ja pea jõudsin ära pesta ja kurja küll lausa niipalju aega oli, et lokirullid keerasin ja silmad tegin pähe. Kasu küll vähe.


 Ikka oli kõik nagu päris, vähemalt minu omad elavad selles jõulumuinasjutus ega tea midagi sellest, miks 23.ndal veel paki järjekorras pidin seisma. Ja nad olid rahul ja olid rõõmsad ja see ongi ju eesmärk. .

Ja heldimus  ikka helkis kui salmikesed tulid, püüdlikult, kerge värinaga, natuke mööda, aga täiesti ideaalsed. 

Ja kõige rohkem mulle meeldib järgmisepäeva hommik, sest siis saab kohvi koorega. Muidu ju kunagi ei saa. Saab jalutada ja kell 4 shampust juua ja kuuma sauna ja külma jõkke ja toredat seltskonda.

Aga ega rohkem poleks kannatanud ka, tegevusetust, viimane piisk. Aga õnneks nädala pärast saab jälle. 1.jaanuar ju ka midagi ei tehta.

Ma see aasta vist jätan vahele selle uue ja vana aasta heietuse. Sest mitte midagi ei ole muutunud võrreldes eelmise aastaga. Mitte kui midagi olulist. Natuke hirmutav, natuke hämmastav. Samad kahetsused, samad lubadused, samad lootused ja samad "mured". Jah, "mured". Niikaua kuni lapsed süles ei pea kuulirahe eest pagema, on ju lihtsad "mured".

Ma tean küll, aga lappab samamoodi ikka edasi.



Kommentaare ei ole: