esmaspäev, jaanuar 08, 2018

uusaasta lubadustest. Mis need tavalised on. Vähem kaalu ja alkoholi ja muid pahesid ja rohkem sporti ja rohkem raha ja rohkem.......kõik millegi nimel.  Et oleks rohkem õnne.

Mul on eesmärk sama, et oleks rohkem õnne. Vahendid aga peavad olema teised. Ma olen täitsa hästi hakkama saanud,  terve selle nädala. 1-l ei saanud ja siis see juhtuski, jälle see ilmutus, et nii edasi ei saa.
Ma otsustasin olla lihtsalt nii nagu ma olen, ainult et ma ei muretse ja ei põe. Nii lihtne onju. Ja kui tekib olukord, ja neid on juba tekkinud, (issand ja kurat küll, kui palju, täiesti uskumatu), kui ma ei tohiks tunda rõõmu ja peaks arvama, et kõik on minu süü sest ma olen selline....siis lihtsalt fuck it. Ma ei tee välja. Mina olen selline ja nii on. Lihtsalt, kokkusattumus ja asjad lihtsalt juhtuvad nii (ja mind ei huvita(väga). Mul on elu ja ma olen tore.

Ja lapsed, need väärivad natuke paremat elu. Lihtsalt sellepärast. Et ei oleks seda täideminevat ennustust. Et ütled 100x loll ja siis hakkadki käituma nagu  loll. Sest ise usud ju. Või äkki ma olengi loll, aga ma ei saa sellest aru. Ma olen selliseid näinud ju küll. Ma näen, et nad on tropid, aga nad ise ei arva nii. Ja nad on õnnelikud. Sest nad ei saa aru, et and on tropid, nad on hoopis nii ägedad.
Ja mina olen ka. Nii äge.
Minu uusaasta challenge. Uskuda, et ma olen äge. Või noh, tore. Või noh, mitte väga s**** Ja ma pean petma ainult ennast, sellest piisab.

1 kommentaar:

väga väga naine ütles ...

Jaa! Jaa! Jaa!
Ära põe, just!!!!