pühapäev, jaanuar 18, 2009

Vimasel ajal on kiireks läinud. Tööpäevad on veninud umbes täpselt nii pikaks kui on ärkvel oleku aeg (vbl see väike liialdus, aga tundub küll vähemalt nii). Asjad on vaja lihtsalt ära teha ja minu töötegemise aeg saab looduse poolt üsna varsti piiratud. Ametlikult lähen dekreeti juba 4 päeva pärast, see ilmselt minu jaoks veel ei tähenda arvuti välja lülitamist ja jalgade seinale viskamist, aga põhjust vingumiseks ka pole, sest põhiliselt olen ise selles süüdi ja asjal on siiski ka helgem pool, vähemasti tasub see ära. Ja et Tarmol samal ajal igav ei hakkaks, on ülemise vannitoa ehitus täies hoos :).
Kiiresse graafikusse on mahtunud ka veel metsa tegemine, kõrvalvaatajad küll ohivad, aga pole leidnud mõjuvat põhjust, miks ma ei võiks puid teha :) Üldiselt on olemine kuidagi üllatavalt kerge, ma miskipärast kujutasin ette (noh filmidest paterdavaid rasedaid vaadates), et asi on hullem. Aga lõpuni on veel aega ja juba paari nädalapärast võin laulda teist laulu.
Viimases uh-s käisin ka see nädal. Tüdruk mis tüdruk, ei mingit kahtlust :). Kõik näitajad olid korras, kasvust on üks nädal ees ja päris tite nägu oli kohe, väike nunnu nina ja... Kui see nime leidmine ainult lihtsam oleks.







Kommentaare ei ole: