reede, juuli 05, 2013

sillerdav suvi

Mul hakkab täna puhkus, vähemalt ma loodan seda. Suvi on siiani olnud suurepärane ja eelolevad kolm nädalat saavad olema veelgi suurepärasemad. Kummalisel kombel, mida valgem, ilusam ja pikem on päev, seda lühem ta tundub, sest tahaks kõike korraga teha, sest see on ikkagi selle aasta ainus suvi ja see saab naksti läbi nagu unenägu ja tuleb pikk talv, kus pole muud targemat teha kui oma urus passida ja ennast rasva süüa. Mitte et see kunagi oleks nii olnud, aga mul on mingi kiiks, et ma paaniliselt  kardan, et head asjad saavad otsa ja asemele ei tule midagi. Aga tavaliselt ikka tuleb ja  enamasti on see veel parem.

Mul on palju väikseid väikekodanlikke plaane selleks ajaks

*)veel rohkem joosta ja mängida, 100 kätekõverdust päevas,  lõpuks kõik järjest? Väljakutse jah või jah?

*)lugeda läbi 1k lehekülge puhast kulda :) In english eksole, see läheb ju küll enesearendamise alla? Ei ole  mingi  labane meeleleahutus. Kui mul kunagi, oma eduka karjääri naise elus, peaks tulema vestlus mõõgavendade, kuningate ja lohede teemal, siis ei kavatse ma igatahes häbisse jääda. See on peaaegu sama kasulik kui magistritöö kirjutamine, ei misasja, see on palju parem!

*)issand ma pean suurpuhastuse tegema, terve suvi on selle koristamisega mingi häda, sest noh, see on ju ainus suvi see aasta ja ilm on ilus ja nt  3 kuu pärast ulub õues tuul ja on pime ja ei olegi muud teha kui lapiga maja nühkida. Lihtsalt kohati on rõve käia ringi nii, et puru jääb talla alla ja kööki nagu ka eriti vaadata ei taha, aga  samas muu elukvaliteet pole nagu väga kannatanud ka sellepärast, et maja must on. Hmmm, võibolla lükkub see siis ikkagi sügisesse. Sest noh, see on ju ikkagi ainus suvi seeaasta, pealegi see on minu viimane  kahekümnega algav suvi ja  seda ei tohi raisata.

*)Kurgid, hoidised, moosid ja muu- piiramatus kogustes. Kurgid said otsa juba talvel, mögina hoidised oleksid ka saanud, aga ma vahepeal ei raatsinud neid süüa, et noh, otsa ei saaks. Ja marju sügavkülma, eriti vaarikaid ja maasikaid. Mustsõstrad on küll kasulikud ja värsketena head, aga külmutatult nagu keegi eriti ei taha ma olen vaadanud. Veenda ennast eraldi sügavkülma mõistlikkuses ja see ära osta. Sest on vaja. Moose vist isegi jäi järgi, sest Karolin hurraa-hurraa sööb vähemalt pooled hommikusöögid lasteias ja niikuinii suur pudru sõber ei ole ja palju sa jaksad pühapäeva hommikul ikka seda moosi pannkoogi peale määrida. Ja mina, hurra-hurra, lõpuks mõistsin elu ühe suurematest saladustest, mis tagab õnneliku ja terve olemise - suhkur on paha, väga paha koos pudru ja/või saiaga. See on tõsi. Omletti kellegile?

*)Aeda värvida. Ah ma olen loll, ostsime värvi juba aprillis vist ära, ise olin põhiline eestvedaja, et on ikka vaja ja aed on kulunud ja ostame ära jne. Loll. Ei ole tegelikult midagi nii kole, kannataks vabalt veel 1-2 aastat. Nüüd kallis kaasa vihjab koguaeg sellele värvile ja ennast ka nagu natuke häirib, et pole sellega tegelenud. Sest värvimine on nüri. Loll ma ütlen. 

*)kanade s*tt välja vedada ja nende elamine korda teha, et endal piinlik vaadata poleks

*)Kas peaks põllal kah midagi kasulikku tegema? On kõikvõimas loodus mulle selle võimaluse veel üldse jätnud?

*)grillida-chillida-hängida nii kodus kui kodust väljas, nii nagu see pidu ei saakski kunagi otsa. Tegelikult see oleks pidnaud olema esimene punkt.  Sest see on kõige olulisem. Sest see on ainus suvi seeaasta.

*)süüa nii palju värsket kui sisse mahub, D vitamiiniga enam probleemi ei tohiks olla. Päike tule paista lihtsalt  mulle veel natuke pähe, juuksed pole minumeelest piisavalt pleekinud.  Ettevaatust, ma olen kõndiv-rääkiv vitamiinipomm.

*)Väike trip kodumaal või lähiriikides. Peaasi, et oleks lõbus ja suhteliselt odav.

*)olla suurepärane ja tunda ennast suurepäraselt.

*)Mitte pankrotistuda.

Nüüd sai vist kõik hingelt ära. Ja töö saab kah kohe valmis. Hurra-hurraa (siis lähen tantsin natuke omaette ja siis maasikaid korjama ja siis trenni. Kui ma oleksin keegi teine, siis ma oleksin praegu kade, aga ma ei ole...seega hurra hurraa :))

Kas ma juba ütlesin, et see on ainus suvi seeaasta?


Kommentaare ei ole: