neljapäev, mai 19, 2016

Teeme nii hoopis, et klaas on siiski pooltäis.
Tegelikult jäid ju pooled kanad alles, piletid Tenerifele olemas hoolimata sellest, et nael maksab palju rohkem kui eur, täna ütles mikker üles alles eel-eel viimase loo ajal ja neli on alati parem kui üks. Ükskõik  mis, ka null, on parem kui üks. Äkki see, et ma pole olnud kunagi nii heas vormis, on piisav, sest ma ei ole seal veel kunagi enne olnud ja see, et paljud on paremad ja mina peaks või võiks ka olla võib kunagi juhtuda või võib mitte juhtuda ja ehk ei olegi seda vaja. Pick your battles as they say....
Äkki ma ikka jõuan, sahmimine ei vii kuhugi. Vahel on vaja tegutseda ja vahel on vaja võtta hoog maha, et olulised asjad saaksid tehtud ja mitteolulised ei raiskaks ressurssi. Tuleb teha valik. Prioriteedid. Kontrollida ennast. Sest lapsed, need matkivad  käitumismalle ja peegeldavad seda mida sa neile annad.  Kas ma tahan, et nad käituksid nagu mina ja vastaksid mulle samaga?

Ameerikamäed. Ülepäeva üles-alla. Kurkum piimaga, nõges omletti ja kõik saab korda.

Kommentaare ei ole: