teisipäev, juuli 12, 2016

Mulle meeldib. Mulle meeldib kui kell on 7 ja und enam ei ole. Ja enne oli. Ja teistel veel on. Rohkem meeldiks kui oleks juba joostud-ujutud-pestud, aga nii on ka hea. Sest eile  oli ka hea päev.

Ja kõike ei jõudnud. Väga palju ei jõudnud.  Nagu alati. Aga ma sain mis ma tahtsin. Olla turist võõras linnas, koos omadega. Jalutada ja näha ja teha kiriku kõrval pilti ja skoorida riidepoes.  Et oli natuke nagu võitja tunne. Maksta vähem, saada rohkem. Ja kunstnahkseeliku ostsin, ma ei tea mis ma sellega teen, aga sinna ma teda jätta ei saanud.

Kõige rohkem mulle meeldib reiside juures  hommikusöök. Sest hommikusöök on parim osa päevast. Süümepiinadeta muna-kala-juustu ja liitriga koore kohvi. Sest on ju reis ja võib ja on ju hommik ja võib ja tuleb pikk päev ja peab. Sööma.

Ja Kassu oli suurepärane. Ta ei mahu kunagi raamidesse, aga ta oli suurepärane. Ja kui ta tahab mööda vanalinna paljajalu joosta ja jalanõudega lombis hüpata, siis nii ongi. Peaasi, et ei nuta. Eriti. Ja magaks natuke. Nii oligi.

Ja Karolin oli mõistlik. Valib ja mõtleb.  Suurepärane.

Ja kell on alles vähe ja päev on pikk. Ja täna on alles teisipäev. Suurepärane.






Kommentaare ei ole: