neljapäev, juuni 12, 2008

Täna õhtuks peaks maja saama väheke esinduslikuma välimuse, üle-eilsest alates ehitusmehed tegutsevad väljas. Odav lõbu see just pole, aga ütlemata hea tunne on, et ise ei pea punnima ja jamama. I-korruse seintele siis draiv(jah, ma tean, et nii ei kirjutata) ja vundamendile kivipuru. Üks töömees polnud sellist asja enne näinud ja soovitas meil seda peenra peale panna, et sellega nüüd küll maju ei tehta :D. Sama lugu oli küttemeestega, need ka ei uskunud paljusid asju, mis ma rääkisin (neid, mis ma üüratutest interneti avarustest teada olin saanud). Ja ehituspoes ei usu mind ka tihtipeale keegi.
Ma otsustasin(me), et enam igasugu jama ei tee (eelmine aasta läkisd paljud asjad lihtsalt, odavalt ja põhiline, et kiiresti). Panime paar nädalat tagasi kuuri ühte seina otsavoodriks tollised lauad, väga jube ei ole, aga no ilus ka mitte. Ja maha nad sealt tulevad. Läheb hööveldatud vooder, nagu terassinurgas ja kõik, kuigi ilmselt läheb alles augustis, sest finants kulub praegu mujale.
Nädalavahetuse plaaniks on tuulekastid ja äärekivid ümber maja + kild. Näe, juba hakkab pihta, sest tegelikult tahtsin panna unikivi, aga jällegi hetkel ei saa sellist ninnni-nänni lubada. Aga ega see kild seal väga mööda pole, sest kivide alla käiks ta niikuinii. Midagi peab aga kiiremas korras panema, sest muidu pritsib vihmaga fassaadi liiva täis.

Ps. Happy birthday to me :)

Kommentaare ei ole: