kolmapäev, september 25, 2013

Miks nad saadavad mulle pakkumisi 3 inimest 1200 eest Maltale? Miks? Kas nad ei tea, et ma tahaks hoopis uusi põrandaid? Ja kardinaid? Kingi tervele perele? Ka autodele, jah mõlemale. Ja uut kappi, sest kuhu ma siis vanad kingad panen kui uued saab? Ja üldse on inimesel, eriti pereinimesel varusid vaja. Ja me alles käisime ju ka, ei saa öelda, et pole käinud ja pole näinud. Aga see on ju kõigest raha - tuleb läheb, mälestused jäävad. Samas jäävad ka põrandad. Soojad puidust päris põrandad. Ah ma ei teagi, mis see nüüd on. Mul tavaliselt pole ilmast midagi olnud. Ja praegu pole ka kõige hullem väljas, kannataks olla küll. Aga ma ei taha, sest mul on külm. Mis see on, vanadus? See ei tule enne järgmist aastat ju. Suvi vist hellitas ära, oleks tavaline kehv suusailm olnud, poleks ümberharjumine mingi kunst. Kõrgelt kukkumine vist.

Kommentaare ei ole: