reede, juuli 18, 2014

Mis see tähendab kui pole aega heietada? Et on kiire. Järelikult on huvitav. Või noh vähemalt mitte väga igav :)  Tegelikult on pidur peal, sest ma liigun nagu vana inimene. Lõbustused on ohtlikud. Eriti kui koba olla. Ja mina seda olen. Laps on samasugune, sellepärast ma kanaema olengi. Ma tean, et kui on võimalus kukkuda, siis ta kukub. Seekord kukkusin ise. Kah oleks pidanud ette aimama.  On ju elu ilus kui suurim probleem on, et  tahaks hirmsasti joosta, hüpata, kangi tõsta, kummardada, labidat visata, aga ei lasta.

Titt sööb, magab, naerab, kakab ebasobival ajal ebasobivas kohas ja on ise kõige selle juures nii uskumatult nummi.

Mees käib paadiga sõitmas. Ise ütleb, et käib kalal. Aga see ei ole kalal käimine kui kala ei tooda, see on paadiga sõitmas käimine.


Kommentaare ei ole: