neljapäev, jaanuar 25, 2007

Tali tuli..jälle

No viimaks ta siis tuli, see tali...hetkel väljas -16C ja paks lumi. Nädalavahetusel käisime jäll puid tegemas, huvitav on see, et iga nädalaga tööviljakus langeb, kuigi järjest kauem on väljas valge ;) Riidad on kööbakad, aga vähemalt on neid omajagu. Aga tegelt ega mina ju tea, palju neid talvega kulub ja pooled kuskil lähevad 'muuks otstarbeks'.

Mul on sellepärast ka hea meel, et külmaks läks, et enam pole põhjust kärsitu olla, et midagi teha ei saa, sest nüüd tõesti ei saa. Midagi peale mõtlemise vähemalt. Probleemiks on endiselt küte ja korsten. Selles olen enam-vähem veendunud, et põrandakütte suudaks teoreetiliselt ära paigaldada, katelt siiski mitte...või vähemalt veel. Seal tuleks teha mitme kütteringiga süsteem, et ka suvel saaks sooja vett katlaga kütta jne. Seda ma ise ikka ei hakka torkima, maksku mis ta maksab :). Korsten pidi tulema 3-lõõriga, aga kui asja natuke uurida, mitte võtta aluseks, et nii tehakse, siis selgub, et 2-lõõrist aitab küll. Fibo moodulkorstna paigaldaks jällegi ise, telliskorstna laseks laduda. Hind tuleb enam-vähem sama(tellise omasse ka metall hülss katla jaoks).Arve pidamiseks ja arutamiseks on nüüd mul kolma asja - märkmik, exceli tabel ja see blogi. Aasta tagusest planeerimisest on maja 'hind' ca 30% kallimaks läinud.
Pean tunnistama, et olen tõsine 'majapede'. Kui tööaeg välja arvata, siis võib öelda, et ma muust ei mõtlegi enam.Aga noh ju see mööda läheb, nii aasta paari pärast :)

See külaelu on ikka hullvärk küll, juba olla meie ettevõtmise kohta ka paar negatiivset kõlakat käimas. Paar tükki on puht-eestlaslikust suhtumisest tingitud, aga üks- vot see on solvav ja tekitab tõsist hämmingut, kuidas inimesed võivad sellise asja peale tulla ja rääkida asjadest, millest nad midagi ei tea? Aga ega ma mingit külaseltsielu niiehknii nende pilvide ja milvidega ei plaaninud elama hakata ning kauaks neid ikka enam seal susisemas on...Pealegi inimesed on õelad ja mürgised parajasti siis, kui neil endal elus midagi viltu ja halvasti on, seega peaks ma hoopis neile kaasa tundma...

Ülejõe on juba 4 maja kerkimas. Tegelikult on see päris lahe, et rohkem inimesi lähedale kolib. Päris üleõue ei ole, aga samas ikkagi oleks nagu tsivilisatsioonis...

Projekteerija delegeeris meie projekti oma tütrele ja ta saatis meile joonised. Tegime paar muudatust ja ootame nüüd lõplikku versiooni.Kannatamatult.

Homme on vallas volikogu istung ja päevakorras on ka meie detaili vastuvõtmine - lõpuks ometi.

Põrandasoojustuse ostsime ära - 7000.-, plokid on ka tellitud - 24000.-(aga maksmata veel)

Tegelikult tahaks ma hirmsasti vähem mula ajada ja rohkem pilte panna siia, aga iga asi omal ajal.
Seniks... selline näeb välja meie kuusehekk

Kommentaare ei ole: