teisipäev, aprill 24, 2007

uugi valu ja võlu

Nädal aega pole korralikult midagi teha saanud. Ikka see vihm ja tuul, pühapäeval oli vähe parem ilm. Ehitasime siis seda vintskappi. Aega läks ikka planeeritust rohkem, sest teooria ja praktika ei tahtnud hästi ühtida, isegi täna ei saanud päris valmis.
Vaikselt mõtlen ka juba tulevase aia peale, aga siiski väga vaikselt, sest pea on igasugu muid mõtteid täis ja see aed ei mahu lihtsalt sinna hetkel. Laupäeval potitasin veel kuuski ja 4 elupuud. Alguses tahtsin maja ette ka terve rivi elupuid panna, aga mõtlesin ringi - sinna võiks hoopis midagi põnevamat teha, midagi mille jaoks oleks kive vaja... aga sellega aega on.
Hetkel on siis päevakorral katuseteema. Paar hinnapakkumist olen saanud ja peab ütlema, et see oli ikka päris hea, et me metsast puid tegime, sest roovitus maksab head raha ;). Üllatusena tuli ka igasugu lisaplekkide jms hind, mis võrreldes katusekatte maksumusega on häbiväärselt suur.
Etteruttavalt hakkasin jälle maad uurima põrandakütte kohta. Ma olen nüüd juba päris kindel, et see on müüjate mull, et paigaldama peaks ikka spetsialistid ja muu seesugune blabla, ainus keeruline asi kogu ooperi juures on õige küttevajaduse arvutamine. Kui aga panna pigem varuga kui kokkuhoiuga ja kasutada tootjate soovitusi, siis 100eek/m2 eest paneme selle ikka ise. (Saatsin samal teemal veel ühele hinnapäringu, aga midagi head sealt loota pole)
Bürokraatia peale olen ka kuri - elu läheb mööda niikaua kui nemad seal oma pabereid liigutavad.
Edasine plaan oleks nädalavahetusel otsaseintele tuuletõket paigaldama hakata(mis valemiga sinna päris ülesse saab, ma ei kujuta hetkel veel ette). Seniajani on vaja veel mingeid diagonaale panna jms, millest ma hästi midagi ei jaga, aga ega laua otsast kinni hoidmiseks polegi vaja seda teada, küll Tarmo teab (ma loodan vähemalt :)).

uuk e 'dormer shed' nagu väljamaal öeldakse ;)

Kommentaare ei ole: