neljapäev, mai 17, 2007

korsten

Ma ei saanudki oma kuldkaarti. Esitaeks oli protsent kõrge(seda oleks saanud küll maha tingida) aga teisalt otsustasime laenu võtta kroonis. Olukord riigis ja majanduses tundub selline kahtlane olevat, et mine hullu tea, igal juhul on parem, kui laen ja palk samas valuutas on. Seega sõlmime lepingu Nordeaga, kes pakkus väga head marginaali (0.65%)[EDIT: lepingu sõlmimisel ütles nõustaja, et järgmine nädal tõstetakse panga min marginaal 0.7 peale. Kohe oli selline hea tunne, nagu oleks midgai hullult soodsalt saanud :) ] Notari aja saime üle kivide ja kändude lõpuks järgmise nädala keskele. Et siis varsti võib shoppama minna. Uksed ja aknad tahaks ära tellida. Käisin ükspäev poodides uksi vaatamas, nagu arvata oligi, kallimad on ikka ilusamad. Ei tea mis paradoks see küll on.
(laenu teemaga seoses - ma saan mõistusega aru, et kõik mis ma selle krdi laenu eest ostan, tuleb tagasi maksta 1,5 kordselt. Aga tundub ikka, et nagu saaks äkki suure summa raha puhta muidu ja võiks igast asju osta. Lõpuks hakkan ma sellest laenubuumi fenomenist aru saama. Tegelt ma pean igast träni endale küll muretsema, aga seda enda palga rahast ikka. Seega kui ma järgmine nädal uute kingadega ringi lonkan, siis ei ole mõtet pead vangutada ;))
Katuse vent läbiviikude tellimine osutus keerulisemaks protsessiks kui arvata oskasin. Aga neid saab hiljem ka panna. Katuseluuk aga on küll tellitud.

Tarmo tegeleb hetkel korstna ladumisega. Minu arust saab ta väga hästi hakkama. Ükski asi ei suju viperusteta, aga midagi hullu ei ole. Ma hakkan vaikselt harjuma juba, et pidevalt midagi sinnasamusesse läheb. See viimane lause ei olnud korstnaga seotud.


Ja mina peaks rohkem tööd tegema ja vähem möla ajama.

Ps kas ma juba mainisin, et jalgratas on lahe :)

1 kommentaar:

kaasike ütles ...

"Seega kui ma järgmine nädal uute kingadega ringi lonkan, siis ei ole mõtet pead vangutada ;))"
A jalgratas ?
:D