kolmapäev, august 15, 2007

Viimase nädala avastused -

*)aknakatte liike on liiga palju
*)kardinate kangaid on liiga palju
*)ilusad asjad maksavad liiga palju(nt paneelkardinad)
*)auto on liiga väike
*)väljas on liiga palav
*)sees on liiga palav
*)autos on liiga palav
*)meil on liiga palju asju vaja(aga kõiki jubinaid ei ole kohe vaja - seda peab endale korrutama ;))
*)poes on liiga suur valik ( ja muidugi, ka poes on liiga palav)
*)aega on liiga vähe
*)ei ole sellist asja nagu liiga palju jäätist

*)vuugisegu ei tule 3 pesu korraga maha
*)tolmuimeja on minu sõber(nagu ka lapid ja harjad jms)
*)vannituba on ilusam kui ma ettegi kujutasin(puidust lagi oli kohe väga hea mõte)
*)tulekindel uks ei ole samas veekindel
*)Puidust trepp on kallim kui metallkarkassiga, mis mulle rohkem meeldiks, aga mida ma ei saa.
*)On võimalik osta mitme tuhande eest köögikappide käepidemeid, aga me ei tee seda(valisime odavamad, aga ikkagi väga pro'd) .
*)Pahteldamine on vastik ja ma ei taha ja ei oska seda teha(EDIT: isa tuli appi ja pääsesin ilmselt :))

*)Meil on lõpuks ometi kodu (hakkab kohale jõudma). Kui ma oleks mina mõniaaeg tagasi üürikorteris, siis ma oleks oi kui kade :D
Kokku kulunud ~ 670k (tundub rõvedalt palju, aga vaatasin kohe järgi millise korteri oleks saanud 700k eest. Tulemus oli masendav. Või oleneb vaatenurgast. Minu nurgast ülimalt positiivne.)

1 kommentaar:

kaasike ütles ...

Ei tea kas me Kuldseka korter ei hinnatud just 700k peale ;) Muhhahhha:D
Ja ei tea kas ma ei ole kade,kade te elamise peale ... :P