neljapäev, märts 06, 2008

veidi kannatust veel

Kuigi praegu möllab akna taga lumetorm, olen ma üsna veendunud, et varsti võib ehitustöödega pihta hakata. Ilmaprognoos lubab esmaspäevast ööpäevringseid plusse ja ehk on ka maa järgmise nädala lõpuks väheke tahenenud. Põlvini sopas ei hakka midagi tegema.

Otsustasime, et 'päris' aeda ei hakka praegu punnima, teeme asju tähtsuse järjekorras ja korralikult. Matsi taltsutamiseks tuleb pirniaia aeda veidi kõpitseda ja maja nurkadese ajutised piirded teha - ühele poole vana võrkaed(10m) ja teise poole(7m) jaoks on mul oma plaan, mille õnnestumises mul veel teatavaid kahtlusi on :). Eilse metsareidi käigus leidsime, et torm on paar mändi maha murdnud ja sealt saab osaliselt ka materjali. Erinevaid ideid on ka selle palgi jaoks, mida saekaater liiga suure läbimõõdu tõttu vastu ei võtnud. Eks näis mis saab.

Kava siis järgmine-
Esimese asjana kuur-auto varjualune. Tarmo muidugi põhjendab seda sellega, et puud on vaja kuivama tuua, mulle on peamiseks põhjuseks see, et ajutise piirde võrk on otstarbeksas kuuri otsa külge kinnitada. Ehk siis niikaua kui ei ole kuuri, ei ole ka koera :)

Järgmiseks maja ja vundamendi krohvimine, tuulekastid, vihmaveesüsteem ja alles siis terass. Terassi osas käib ajude ragistamine - variante mitu, aga igal omad vead. Igatahes osaliselt tuleb katusega (läbipaistev). Maja eest maja taha peaks tulema teerada (kividest või palgi lõikudest). Lisaks veel maad tõsta, paar kraavi kaevata ja maja ümber äärekivid ja killustik

Joonistasin valmis ka aia plaani. Tegin mõõtkavasse ja puha, kandsin peale kõik olemasoleva ja plaanitud rajatised ning siis sai mõistus otsa. Kui nüüd täitsa aus olla, siis ma ei tea taimedest ikka mitte tuhkagi. Olen veidike küll kodutööd teinud ja aiandus foorumites tuulanud, aga kasu minimaalne. Mingeid lillepeenraid lähima X aasta jooksul ei tule. Ei ole oma elu mõtet mingite lillesibulate ja muu jamaga keeruliseks ajada, eriti kui asja vastu huvi puudub. Puudest, põõsastest ma saan aru, istutad maha ja korras.

Umbes selline on selle aasta plaan.

Kommentaare ei ole: