kolmapäev, mai 14, 2008

Okei, majablogi majablogiks, aga kuna ma vahest mainin, et käisin siin või seal konsal, siis oleks tiba imelik kui ma nüüd üldse ei mainiks, et me vahepeal võtsime ennast kätte ja tegime selle pulli ära, et käisime registreerimas, 3.mail. Too päev olime kahekesi, ilus oli ja rohkem ma ei hakka rääkima ;).
Pidu ja pralle toimus nädal aega hiljem. Isegi oli natuke päris pulma moodi, et tehti mänge ja värke(mida ma isiklikult nagu tuld pelgan, aga oh üllatust, ei olnudki väga õudne;)). Pidu käis varavalgeni ja kael jäi haigeks, aga see pole ka mingi ime, et meil rokiks kätte ära kisub. Kulmud jäid seekord terveks, hinged vist ka. Hommikul oli kuulda ka nurinat hääle käheduse kohta.

See nädal ehituses on selline tagasihoidlik, lükkame oma pulmakinki laiali ja tasandame maad. Mul on paar plaani, aga nende teostamine lükkub ilmselt edasi, sest laupäeval on Kreekasse minek (feta juust mmmm:)). Tagasi tulles läheb ilmselt esialgu vundamendi ja olenevalt töö edenevusest ka maja enda krohvimiseks.

Kommentaare ei ole: