reede, september 15, 2006

vundamendi kamm

Vundamendi plaani saime mõningaste edasilükkumiste ja viperustega kätte. Mahamärkimisega läks ka ca 1,5 nädalat (üks päev lükkus edasi sellepärast, et mingi vahva ahvipoiss oli 10cm metalltoru, mille järgi mõõdetakse vm, maa seest välja koukinud Ju tal oli seda siis rohkem vaja).
Tarmo eelmine nädalavahetus rüüstas pirniaeda ja võttis maha vist oli 9 puud. Tahtsime ühe nukapealse Americana alles jätta, aga ei mängi tegelikult kuidagi välja, homme läheb see ka maha(vbl proovime ümber istutada, aga see on väga kahtlane ettevõtmine).
Terve nädala olen tuhninud netis ja lugenud vundamentide kohta. Parem oleks, kui ma poleks seda teinud. Igatahes 95% tänapäeval tehtavatest fibo vuntidest tehakse valesti ja õigesti teha oleks päris kallis jne, jne. Igatahes on see pikk ja igav jutt ja valesti teeme me niikuinii. Projekti järgi peaks panema ka horisontaalse külmumisisolatsiooni, millele Tarmo küll väga vastu on, aga kuna vunt jääb külmumispiirist ülespool, siis ma arvan, et tuleks ikkagi panna, kuigi see tähendab laksti +10k. See teema on juba nii ära nämmutatud, et ei taha sellest enam mõeldagi, aga kuidagi ei taha ka raha niisama maha visata. Ja ega see ka lõbus pole, kui paari aasta pärast hallituse vana nurgast vastu vahib. Ma ei tea, ma tõesti ei tea kuidas nüüd tegema peaks, aga igatahes augu kaevame see nv sisse ja tuleb mis tuleb.

Mahamärkimine läks 2000, kokku seega otsene kulu 18900.

Kommentaare ei ole: