kolmapäev, detsember 06, 2006

põrandaküte

Vahepeal saatsin hinnapäringu 3 põrandakütet paigaldavasse firmasse, põhjaliku vastuse sain ühelt(kasutasin Tarmo meili, eelarvamustega shovinist nagu ma olen).
Pakkumine oli siis selline
HINNAPAKKUMINE No 06-32 13.11.2006
Esitame hinnapakkumise põrandaküttesüsteemile netopinnaga 69 m2.
Installatsioonitööd 6900
Põrandaküttesüsteemi materjalid 10365
Regulaatorid (kaabliga) 3137
Regulaatorid (juhtmeta) 5650
Tsirkulatsioonipump (valikuline) 4770
Transport 2500
Variant 2 kokku (regulaatorid juhtmeta) 29990
Tsirkulatsioonipump (valikuline) 5629
Pm läheks seega kokku mingi 35519.-, tegemist oli Tallinna firmaga, vbl saaks Pärnust odavamalt.Tegelikult ma küsisin selle hinnapakkumise veel siis, kui oli plaanis ka põrandaga see aasta ühele poole saada, aga nagu näha läks nagu läks. Kui viitsiks võiks välja otsida, mis see materjal kuskilt mujalt ostes maksaks. Kuigi küte on selline asi(ja eriti veel põranda küte, sest kui midagi viltu läheb on kahju päris kõvasti), millega ise eriti ei tahaks leiutada, kuid siiski siiski olen netis selle kohta kõvasti tuulanud ja infot otsinud (nagu nt põrandaküte , ja mõningad ehitusfoorumi teemad) ja ei tundu see asi väga keemia olevat. Nt elektri kaabli paigaldamisega vannitoa põrandasse saaks kindlasti hakkama. Ma ei tea...ma arvan, et mul ei lasta seda teha :)

Otsisin netist programmi, millega sisekujundust teha, praegune roomaarranger on selles suhtes nadi, et 1 toas saab kõik seinad ainult üht värvi ja objekte(mööblit) on ka vähe võitu. Mõned profi sisearhitekti programmid olid päris vinged, saad toa teha nii, et vaatad pärast nagu fotot(vannitoas mitme värviga plaadid jne) aga need olid tasulised (al 60 eurist). Miks ma üldse praegu üldse selle sisekujunduse pärast muretsen? Aga vot sellepärast, et mu otsustusvõime on ümmargune null ja ma ei taha pärast poes plaate valides veel 100x ümbermõelda(mida ma niikuinii teen) . Ja Tarmost pole ka siinkohal abi, sest tal on üsna ükstapuha, mis värvi vannitoa sein on. Aga las ta mõtleb muudele asjadele(hetkel ka loeb raamatut 'puit ja selle kasutamine väikeehitistes' vm ). Igatahes sellist head programmi pole veel leidnud.


4 kommentaari:

montholon ütles ...

vaata kommentaari artikli "tee" alt!!!

liina ütles ...

hull artikkel on see küll jah;)

Atacama ütles ...

Google'l on miski SketchUp programm. Ise lähemalt vaadanud ei ole, aga äkki on abiks.

Parasiil ütles ...

jah nimeta oma programmid, sest kõik tunduvad jube keeruliseks minevat mingil hetkel