esmaspäev, veebruar 07, 2011

Uus aasta, uued mõtted

Väljas on rahulik ja lumine, aga peas on juba idee küpsemas....;)

Meie suhteliselt uus gaasigrill andis suvel otsad, no eks ta sai ikka vatti ka, aga see ei vabanda seda kiiret lagunemist siiski välja. Mõnda aega kasutasime antud plekikaussi tavalise söegrillina, aga ikkagi kuidagi mannetu oli. Jahtisime nüüd talvel erinevaid sooduspakkumisi, et muretseda uus nt bbq ahi, mis on vähe kõvemast rauast, aga isegi suure alega hakkas hinda vaadates rahast kahju. No ja mis sa hädaga ikka teed - ikka hakkad välikööki ehitama :) Mitte et see variant kuidagi lõppkokkuvõttes soodsam tuleks. Ideed on meil küll lennukad, ei tea ainult kas ressurssi ja oskust jätkub? Ma ei tea, kas me see suvi üldse sellega valmis saame, aga me pühalikult lubasime, et kiiruse ja kvaliteedi võidujooksus võidab seekord kvaliteet.

Paistab, et suvel saab kõvasti ka värviaure jälle sissehingata. Terrassi seinad tahavad võõpamist(Suusi on oma jälje jätnud) ja ega aed on ka mõnekohapealt suhteliselt heledaks kulunud. Aga ega me ei viitsinud ju eelmine aasta kaks korda üle ka värvida.

Suurejoonelisi ehitusplaane ei sea eesmärgiks ka sellepärast, et kevadeks võtsin endale koolis päris suure koormuse, sest ma alles nüüd esimest korda tunnen, et "jah ma suudan seda". Siiani ma eneselohutuseks koguaeg korrutasin endale, et käin niikaua kuni jõuan või niikaua kuni RE koht on ja et poolik magister on ikka parem kui baka, aga kui ma selle kevade vastu pean, siis mul jääbki põhimõtteliselt ainult lõputöö. Nüüd ma korrutan ja sisendan endale igapäev teistsuguseid hüüdlauseid ja hakkan neid juba ise ka uskuma. Ma loodan, et see usk säilib ka siis, kui päikesepaisteline kevadilm hinge rahutuks teeb. Ma loodan, et tuleb väga külm, vihmane ja tuuline kevad, kohe sajandi hullem.

Kommentaare ei ole: