neljapäev, august 27, 2015

Viimaseid puhkuse päevi oleks mõistlik nautida. Viimaseid sooje päikeselisi päevi oleks mõistlik nautida. Eriti kui sul on kõik nii suurepärane nagu mul tegelikult on.

Mis ei ole mõistlik on tunda sellepärast süümekaid,  rahutust, piinavat kasutust, põhjendamatut tigedust, kärsitust, pidevat ärritatust, arusaamatut loidust, laiskust, passiiivsust, ambitsioonitus, ületreeninust,  alatreenitust, ülesöönud ja näljas, ülepuhanud kuid siiski väsinud, üks paks siga kärnas kärsaga.  Õnneks ma olen tark tüdruk ja tean millest see tuleb. Mõistlikku tööd on vaja teha, mul hakkab enda rakkes hoidmine problemaatiliseks muutuma juba ja seisma ei taha jääda. Et äkki ei saa uuesti liikuma. Äkki hakkab meeldima. Aga lihtsalt liikumine liikumise pärast on  ju täiesti mõttetu. Mitte ajada segamini liigutamist ja eesmärgipärast tegutsemist. Puhas kuld ju. Ja siis saab jällle vinguda, aga siis mul on õigus vinguda. Sest ma teen rasket tööd ja olen hirmus kasulik. Ja siis ma võin väsinud olla ja öelda, et mul on kopp ees. Praegu ei või ja see ajab mind närvi. Lihtne.

Kommentaare ei ole: