reede, märts 16, 2007

Läks ja laulis!

Lõpuks ometi, peale mitu kuud kestnud helistamist, pealekäimist, stressamist ja vaeva nägemist, peale lugematuid katteta lubadusi ja katkiseid või poris ja lumes kinni autosid, nad siiski lõpuks läksid - need neetud palgid sinna saeveskisse. Mul on nii hea meel, et teeks kohe või 25 gr konjakit :D
Tarmol õnneks tööl praegu vaikne aeg ja võttis 2 vaba päeva ladumiseks. Minagi kolisin oma kodukontori üheks päevaks maale ja käisin iga tunni tagant segu juurde tegemas. Peaaegu 4 ringi on peal.

PS Eile õhtul käisime hollikas, seda poleks ma küll arvanud, et minu tanksaapad sealt klubi uksevahelt sisse kunagi jalutavad. Mingil kummalisel põhjusel oli 'cannibal corpse' just sinna ennast esinema parkinud. Kuigi nii jõhker brutal death metal pole just minu lemmik tassike teed, tasus asi ülevaatamist ikka. Minu meelest on nende laulude sõnum pisut koomiline, aga vbl tõesti võtavad nad ise seda kõike verd ja soolikaid tõsiselt. Kogu asi poleks üldse kirjutamist väärt, kui laulja kael ei oleks olnud pisut jämedam kui tema pea. Tüüp ise polnud just ka eriline pilbas, aga kael oli ikka massiivne. Vat mis kõva mossimine teeb

Kommentaare ei ole: