esmaspäev, märts 05, 2007

Et sa ka ei või pühapäeva õhtul kodus istuda...

Väljas on paar päeva olnud + kraadid ja panime pühapäeval traktori üle paari kuu käima (juhuks kui lõpuks palgiveo auto peaks tulema ja jälle kinni jääma, siis saaks välja tõmmata) ning vedasime paar koormat küttepuid. Aga nagu ikka ja alati peab midagi untsu minema. Seekord ikaldus traktoril see samune asi seal taga ära kuhu igasugu staff (kärud jms) külge käib. No jäi siis puudevedu katki ja aega läks ka niipalju maal ära, et ma valima ei jõudnudki(ärge nüüd väga kõvasti lööge). Aga ma tahtsin minna küll, ausõna, pass oli kaasas kõik ja puha...

Palgiveost ma ei taha rääkida, sest siinkohal saaks ainult venekeeles ropendada. Ma küll ei tea, aga ma arvan, et eestikeeles pole vist selliseid sõnu, millega antud olukorda kirjeldada.

Projekt on pm valmis, aga selle kinnitamine jms edeneb väga vaevaliselt. Aga see mind ei üllata. Nagu ka see, et pooled mõõdud peab ise juurde mõtlema. Kuid ma ei vingu. You get what you paid for.

Fassaadi soojustuse ostsime ära. Suht soodsalt saime. Just said plokid ka makstud. Teoreetiliselt peaks homme ära toodama, aga vabalt võib ka jamaks minna, sest tee on kohati vesine. Laupäeval üritasime olukorda parandada, loopisime kruusa käsitsi seal laiali, eks näis palju sest kasu oli.

Et siis eeloleval nädalavahetusel peaks tõsisemaks tegemiseks minema, juhul muidugi kui ilm lubab ja plokid ikka jõuavad (ja ka jäävad) kohale.

Aga need krdi palgid.... **##**/&%¤¤¤##

Kommentaare ei ole: