kolmapäev, september 19, 2007

läheb, läheb...oot, anna see haamer sealt, see SUUREM! Nii pandi meile täna treppi paika :) Päris kena jäi, ikka tükk aega ukerdasid, sest sein oli vinklist väljas. Aga see pidi enamus kohtades nii olema, ka seal, kus laduja juba mitmendat aastat kellut käes vibutab.




Tegelikult on kahju, et meil polnud rohkem aega/viitsimist, et panna laudpõrand, ülesse vähemalt (all põrandaküte ja laminaat palju õhuksem). Paljajalu on päris mõnus puidu peal käia ja oleks ikka ilusam küll, aga mis teha, kiire oli noh. Aga vbl kunagi siis viitsib.

Mõtlesin ka aia peale - maja taha, risti pirni aiaga võiks sireliheki teha, siis jääks tagahoovi selline mõnus kolmest küljest puudega ja ühest küljest siis majaga piiratud ruum. Seal pirniaias on enivei 2 varianti, kas malts vööni või ära mürgitatud ja kollane, seega midagi head sealt vaadata pole. Maja ette, parkimisplatsi kõrvale istutasin 4 väikest mingit ümmargust elupuu asja. Keegi ei tea, mis nad on. Kevadel kasvuhoone äärest võtsin ja omastasin ära. Nende ümber tahaks puukoore multshi panna ja üldse võiks kogu selle riba seda täis puistata. Ja sinna veel mingeid kääbusmände, kadakaid vms higihaljaid asju. Need mulle meeldivad. See kole aed, mis parkimisplatsi taha jääb, selle võiks katta mingi okste matiga(raamatust nägin, kui poes hinda näen võin ümber mõelda ;)) Või proovida uuesti elulõngadega. Köögiakna alla tuleb kunagi, rõhk sõnal kunagi lillepeenar(siis kui ma sinnamaani jõuan, et viitsiks peenraid rohida vm) ja sinna suurele muruplatsile mingid ilupuud. Teeääres võiksid olla piirdekivid, nt mingid suuremad munakivid. Ja valgustid. Majaümber ca 0.5m laiuselt killustik, aga enne võiks vundamendi ära krohvida. Ja tagahoovi normaalne muru rajada, praegu ilutseb seal kraaviääres enamjaolt miskine samblaollus. Ja joonise teen ma ka... kunagi talvel. Tegelikult tahaks väikest tiiki ka, aga meie tagahoov on vist liiga väike selleks, aga seda ei jõuaks niikuinii järgmine aasta. Ning terass peaks ikka võimalikult suur olema, tahaks koos katusega, aga ei tea kuidas jõuab- kuur-varjualune, tuulekastid, vihmavee süst., maja krohvimine jne on ilmselt tähtsamad.

Üle pika aja lõin kulud kokku jälle ja 790k +/- 15k, see eelarve näitab, et kuluma peaks majale veel ca 300. Aga kuhu?

Ja kui ma juba viitsisin fotokast pilte laadida, siis

Kabinet


Magamistuba


PS: Käisin mina eile jooksmas. Mõtlesin just parasjagu, et see aasta olen ma kuidagi väga hästi alustanud, isegi esimene kord ei olnud 5km läbimine ilma pausideta mingi probleem, juba paari korra järel läks 8km ja arvatavsti järgmine nädal peaks kunagi ka 10km ringile minema. Et küll ma olen ikka tubli ja... ja siis kimab must mööda vähemalt 65-ne mutike, siidirätik peapaelana hallide lokkide vahelt välkumas...whatafak? Ja pensionär kaob üsna kiiresti mu vaateväljast. Arenemisruumi mul ikka vist on.

Kommentaare ei ole: