neljapäev, september 13, 2007

Ma ei kuule sind...

...Aga mussi kuuleb see eest küll. Prioriteedid peavad paigas olema, olgu muuga kuidas on, aga põhiline et saundi ikka tuleks. Või kui nüüd mõtlema hakata, siis inimesel ei saa tegelikult kunagi küll - nüüd kus heli nagu oleks, tekib küsimus, miks see pilt nii kehva peab olema? :DDD (ei, see las puhkab praegu).

Ja ja ma tean, et praegu on jube hea aeg igasugu puude ja värkide istutamiseks ja ma näen ise ka, et kraavi ääres on rohi vööni(see asendab meil hekki praegu eksju onju :P) jne, aga ma ei taha sellega praegu tegeleda. Aia jaoks peaks kõigepealt mingi visandi või plaani või midagi tegema, ei ole mõtet kohe kähku labidaga umbes vehkima hakata. Pikk talv ees, aega mõelda ja planeerida. Lisaks kõikidele mõistlikele vabandustele on mul veel üks vägagi mõjuv põhjus - ma lihtsalt ei viitsi.

Vaatan, et ka Tarmo pole igapäev enam kõige värskem lilleke(aga enamasti ikka oluliselt tegusam kui mina). Aga on asju, mis me siiski peame enne päris külmi ära tegema.

Kommentaare ei ole: