kolmapäev, juuni 15, 2016

Ma vist vedelesin seal põhjas oma isu täis. Pühin selle sopa maha ja vaatab asjadele vähe helgemalt.

Igas päevas on midagi head.

Nagu näiteks

Esmasp - ma sain kingiks padja. Ja ma olen mitu päeva juba väga hästi maganud. Väga hea padi on. Ma ise poleks endale sellist raatsinud osta.

võitluses mina vs (bp) kang võidan mina. Aastaid +1, raskuseid +1 igale poole ja ikka mina. Natuke kurb on, et plank on liiga kerge. Ma ei viitsi eriti mõelda ja varieerida. Aga mitu minutit planku on ka tüütu. Kassu turjal on päris ok. Tõin endale ühe sangpommi veel.  Jõudu nagu loomal. Ja ON näha ka. Tagasihoidlikkusega ei hiilga. Enam.

Teisip.
Kassu jonnis 45 minutit järjest. Ja mina ei jonninud. Käitusin nagu tasakaalukas täiskasvanu. Ei nutnud koos temaga põrandal maas. Sain aru, et laps on väsinud ja laps on segaduses ja ta tahab süüa aga samas tahab ka kahvli maha visata ja taldriku sinnasamasse järgi lajatada. Et tahab juua, aga tahab ka tassi maha visata. Sest vesi pole päris mahl ja mahl on otsas**  Et tahab pissida, aga tahab ka maas nutta ja pissipotti lillepeenrasse visata. Sest nii halb ja raske on.

Tegin  triatloni. Või tegelikult mingit nelikut.
1)1h jõutrenn/liivakast/pissiste pükste vahetamine*/batuudil/pesu kuivama jne
2)1.5h kerget rattasõitu Karolini tempos.
3)Väga kiiret jooksu oma tempos 20 min
4)Kiire-karge ujumine 5 min


Täna - tegin imelist guljashi. Tõusin vara. ...

*mitte enda omi, nii kõvasti ka ei pingutanud
**issi poo too issi - lohutuseks kõlbas see, et issi poets pärast toob. Valetasin, teadsin, et ei too. Ei lähe mitte poodigi. Täna hommikul valetasin jälle. Issi toob. Tühja ta toob :D Mahlavõõrutus. Ainult suhkruvee peal ei saa ka elada.

ja ignoreerin seda häält peas, mis ütleb, et mis mõte sellel on, mida selles kasulikku on, mis selle eesmärk on? Kus on saavutused, kus on tulemused, päev läheb mööda ja ei midagi produktiivset....







Kommentaare ei ole: