esmaspäev, juuni 13, 2016

Meil oli tore nädalavahetus. Lastele preemiaks, et nad on sellised nagu nad on.

Ma virisen kohe ära, siis saab lõpetada positiivse noodiga. Aga virisema peab ka, sest elu õpetab. Ja me oleme küll arenenud ja iga korraga on järjest parem, kuid ruumi veel on. Igatahes. When I'm right then I'm right. Kui aega on vähe, siis kilomeetreid võiks olla veel vähem. Kvaliteetaeg üle kvantiteedi. Eile oli sisuliselt napilt 3h elamust ja ligi 7h autos. Ei ole tasakaalus. Tekitab kalustrofoobiat. Ja need 3h oli tempo-tempo-tempo, et mitte kaotada seda vähestki. Oleks pidanud....aga ma ei julgenud vastutust võtta, nagu alati :)

Aga. Oli tore. Tõesti oli tore. Kassu magas kui vaja ja ei jonninud eriti. Mina magasin kui vaja ja ei jonninud eriti. Ja siis oli kõgil palju toredam. Kilo komme tegi mõnedel ka olemise veel toredamaks. Mekas käidud ja hulluks ei läinud. Kahjuks. Oleks võinud.

5.00 kodu ->8.00 laev, hommikusöögi tüng-10.30->tervetuloa->12.00->varbad vees->16:30->IKEA->sõit-sõit-sõit->20 külla(süüa,sauna,grilli)->9:30sõit-sõit-sõit->12:20 tüng->13.00 Okserattad-kiire-kiire-kiire-16.30-pakitud,söödud-sõit-sõit-sõit(kui kaua võib sõita? Kui kaua? Üks õnneks magas ja teine oli teiste sõidutada ja ma sõin kommi. Palju kommi. Ja küpsist. Ja jõin ühe õlle :D....sõit-sõit-sõit-18.30-jõudsime liiga vara et minna peale ja liiga hilja et minna kuskile mujale. ootame-ootame-ootame 19.50 - laev. istume. istume-22.30-sõit-sõit-sõit-sõit....

Ma olen järgmine kord jälle targem. Liiga palju sõitu, liiga vähe vaadata. Kuigi see vaatamine ei olnud niikuinii plaanis. Aga ma nii hirmsasti tahaks. Alati midagi vaadata ka.

Ja ühtegi pilti pole panna. Ei oot..on ikka. Eelmine kord, kui sadamas autojärjekorras ootasime ja Karolin oli sama vana kui Kassu ja samamoodi ütles, et tal on vaja minna ja kui 2-3a seda ütleb, siis see tähendab, et reaalselt kohe on vaja minna. Eelmine kord oli piinlik lugu,  isegi põõsast ei olnud võtta.  No näed, dejavu, sama asi, 5a hiljem, eluõppetunnid kuluvad ära.



Tagasi argipäeva. Kodu-töö-trenn rattasse. Ja see on ka tore.

HBDTM

Kommentaare ei ole: