neljapäev, detsember 14, 2017

Käed jalad tööd täis. Pressi see 10k ja 30minti kuskile. Sellepärast ma seda nii väga tahtsingi, et siis ma ei peaks seda pressima, siis see käiks sinna käed-jalad tööd täis alla. Aga täna me sinna urgu ei lähe, sest, noh teeme lühidalt. Enne jõul ja härdus peale tulevad.

Me käisime oma aastapäeva tähistamas. Ma bookisin hotelli septembris, igaks juhuks kahele nädalavahetusele, sest elu ja olu ja kõik muu. Ja ma ei tahtnud sellest ilma ju jääda. Tühistasin, bookisin uuesti, tühistasin, bookisin uuesti. Korda kümme, liialdamata. Ja see minek oli ikka selline, kahtlane. Ei olnud nii nagu, oleks tahtnud. Et tõmbad südamerahuga ukse kinni ja lähed, pea pilvedes ja rattad all. Kui palju temperatuur tõuseb, kui hulluks see köha öösel võib minna. Õnneks vein kell 4 päeval aitab. Ja jõusaal kell 7 hommikul. Mitte köha ja temepratuuri vastu, küll aga muretsemise vastu.
 Idee oli selles, et tshillida ja käsikäes jalutada mööda vanalinna ja põigata siia ja sinna ja kuskile ei ole kiiret, sest pole neid, kellel on alati külm/nälg/pissihäda/ei viitsi jne.  Noh, ma siis vist oleks pidanud üksi minema, sest nagu ikka külm ja nälg ja kusehäda. Aga üksi oleks ka jama olnud.
Ja ma ei tahtnud ebamõistlikult palju aega veeta kaubanduskeskuses. Aga nii see lõpuks välja kukkus. Mul oli kõik välja mõeldud, kõik see kingiralli ja värk. Aga ikka ei leia, ei ole ,ei saa. Ja nii ta läheb, et 3 nädalat enne sa pead sellele pidevalt mõtlema ja pidevalt otsima ja see on kurat tüütu.  Pool teed on veel minna.
Aga üldiselt, mul on niigi  suhtelised väiksed nõudmised, ma arvan vähemalt. Ma ei taha mingeid spaa hoolitsusi, kullast võrusid, restorani õhtuid. Tanklakohvi. Buffee. Sest ma olen isehakanud ortoreksik ja ma tahan valida.  Voodriga kalosse ka.

PS: Ja issand jumal, mis toimus piiril, see pani isegi mind imestama, kuigi ma ise seisin seal ka selle täis käruga. Piinlik lugu.

PSS: Natuke oli kahju ja kuidas siis ei jõua või ei viitsi, nii saamatu siis või ja ikka ju oma ja mahe jakasulik ja....? Aga tegelikult, ma ei jõua ära oodata. Millal nad ära "lendavad", äkki saab parem, nii neil kui meil. Vähemalt ei pea kirvest välgutama, et sellest ju halvemaks ikka ei saa minna.



Kommentaare ei ole: